1. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu Centrum Ogrodnicze Silesia jest firma Bloom Spark Julia Iskra

(NIP:9542823168, REGON: 388103819)

  1. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich.
  2. Przepisy Regulaminu są zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącego ochrony konsumentów, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Warunkiem korzystania z usług Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść regulaminu.
  4. W przypadku gdy nie mamy możliwości zrealizować zamówienia jakiego życzy sobie klient zaproponujemy towar zastępczy o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tą samą cenę. Jednocześnie informujemy o prawie Klienta do nieprzyjęcia tego towaru i odstąpienia od umowy ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedawcy.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Klient związany jest ceną umieszczoną na stronie Sprzedającego w momencie składania zamówienia. Do ceny każdego towaru należy doliczyć koszt przesyłki odpowiednio do wybranego sposobu doręczenia.
  6. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową na stronie centrumogrodniczesilesia.pl i udzielenie informacji zwrotnej przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia.
  7. Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku zaistnienia błędów technicznych w opisie produktu lub rażących odstępstw od opisu zamieszczonego na stronie Sklepu, Klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową, tj. doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo od umowy odstąpić. Od umowy nie można jednak odstąpić, gdy produkt dostarczony do klienta różni się (w przypadku roślin) od tego jaki przedstawiony jest na zdjęciu ofertowym pod względem wybarwienia i jego rozmieszczenia, nieznacznych różnic w wariegacji w przypadku roślin typu “variegata”, wielkości oraz ilości liści i tym podobnych parametrów.
  8. Zwrot pieniędzy wynikający z odstąpienia od umowy, reklamacji, braku towaru na magazynie bądź obniżki ceny oferowanego towaru z uwagi na jego pogorszony stan – jest ustalany z klientem telefonicznie lub pisemnie. Klient otrzymuje w każdym z wymienionych przypadków email informujący o zwrocie pieniędzy. Firma zastrzega sobie jednak prawo do zwrócenia klientowi kosztów przesyłki bez uprzednich z nim ustaleń w przypadku, gdy klient złożył więcej niż jedno zamówienie i udało się wysłać je wszystkie w jednej przesyłce.

2. Realizacja zamówienia

  1. Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym centrumogrodniczesilesia.pl należy być osobą pełnoletnią lub reprezentować firmę, założyć konto bądź nie zakładać konta i wypełnić formularz zamówienia podając przy tym swoje prawdziwe dane osobowe (które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji).
  2. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący produkt (lub kilka produktów ) do swojego koszyka.
  3. Po prawidłowym uzupełnieniu formularza i złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie zawiera informację o przyjęciu przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji, a ponadto podstawowe informacje identyfikujące strony i przedmiot umowy, jego cenę, a także datę dokonanej sprzedaży towaru wraz z numerem zamówienia.
  4. W świetle prawa, zamówienie złożone drogą elektroniczną jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty umówionej ceny za towar.
  5. Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Przeciętny czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych, jednak przy dużej ilości zamówień może wzrosnąć maksymalnie do 7 dni. Jednak roślina nie będzie w drodze dłużej niż 2 dni robocze, a w przypadku braku opóźnień ze strony dostawcy dotrze w ciągu 1 dnia od momentu nadania wysyłki. W przypadku niskich temperatur, przesyłki wysyłamy ze specjalnym wkładem ogrzewającym i bardzo szczelnie opakowane. Na bieżąco monitorujemy temperatury, w przypadku luki pogodowej jaką tworzą dodatnie temperatury w nocy zastrzegamy sobie wysyłkę co może spowodować opóźnienie nie dłuższe niż 10 dni.
  6. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
  7. Dowód zakupu jest wysłany mailem do 15 dni od złożenia zamówienia w przypadku faktur VAT na zamówienia firmowe lub prywatne albo dołączany do przesyłki w przypadku paragonów.

3. Dostawa

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym centrumogrodniczesilesia.pl dostarczamy kurierem, możliwy jest też odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym na ul.Ściegiennego 94b w Katowicach.
  2. Czas realizacji zamówienia w zależności od wybranego sposobu płatności liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty dla przesyłek opłacanych przelewem lub kartą płatniczą.
  3. W przypadku nieodebrania przesyłki od doręczyciela lub zwrotu przesyłki z winy klienta, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.
  4. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego czyli centrum ogrodniczego Silesia.

4. Sposoby płatności

  1. Sklep Centrum Ogrodnicze Silesia oferuje następujące metody szybkiej płatności:
    1. Przelew tradycyjny
    2. Przelewy 24
  2. Wspieramy również bezpośrednie przelewy na nasze konto bankowe.
    1. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od naszej firmy prosimy o dokonanie przelewu w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki na podany numer rachunku bankowego. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności.
    2. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
    3. Dane do płatności drogą przelewu bankowego :
      Centrum Ogrodnicze Silesia, ul. ks. Ściegiennego 94b, nip: 9542823168, nr konta: PKO 05 1020 2313 0000 3802 0648 5314

5. Postanowienia końcowe

  1. Centrum Ogrodnicze Silesia informuje o możliwości zaistnienia przerw w korzystaniu ze sklepu Internetowego powstałych z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itd.) lub innych od niego niezależnych, co w żaden sposób nie wpływa na realizację dokonanych już zamówień.
  2. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym w ten sposób, że Klient może się z nimi zapoznać, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień przed każdym złożeniem zamówienia. Klient, którego zamówienie jest w trakcie realizacji w momencie dokonania zmian regulaminu, podlega regulaminowi i ofercie aktualnym na dzień otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia.
  3. Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
  4. Kupujący będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny (ustawa z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27). Środki zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Z uwagi na specyfikę towaru, nie przyjmujemy zwrotów żywych roślin. W przypadku odstąpienia od umowy – Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru zwrócić towar należy poprzez firmę kurierską.
  5. Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas zwrotu towaru lub dowodu jego odesłania.
  6. Reklamacje należy składać w formie mailowej na adres biuro@centrumogrodniczesilesia.pl i będą rozpatrywane w przeciągu 14 dni.